WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Svensk snapbacktjänst (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=18243)

Aron 2006-12-21 10:35

Får be om ursäkt att frågan kommer upp igen men jag har verkligen sökt och letat efter en svensk snapbacktjänst för .se domäner. JX hade en tjänst men jag hittar den inte längre. Sökning på nätet efter företag som håller på med sådan verksamhet har antingen slutat med tjänsten eller så verkar inte företagen seriösa nog att förse dem med kontokortet.

Decibel 2006-12-21 10:49

Citat:

Originally posted by Aron@Dec 21 2006, 10:35
JX hade en tjänst men jag hittar den inte längre.
Vi valde att stoppa nya kunder på tjänsten då vårt nuvarande system försämrades med antalet kunder, vi hade en enorm kundtillströmning och det gjorde att systemet inte längre levererade den nivå av lyckade registreringar vi ville. Sedan dess har vi byggt om systemet och har inväntat IIS nya rutiner och regler kring domänregistreringar varpå det återigen kommer bli tillgängligt för kunder inom snar framtid.

Andreas Bard 2006-12-21 11:07

Har testat nameseek.se för några domännamn och dom har faktiskt lyckats 1 gång åt mig. Trevligt att det går i bland.

Dock så har jag inte sett någon faktura från dom på några veckor, och börjar undra om dom bjöd på den =)

//Andreas

col 2006-12-22 19:58

Citat:

Originally posted by Andreas Bard@Dec 21 2006, 11:07
Har testat nameseek.se för några domännamn och dom har faktiskt lyckats 1 gång åt mig. Trevligt att det går i bland.

Dock så har jag inte sett någon faktura från dom på några veckor, och börjar undra om dom bjöd på den =)

//Andreas

Samma sak här också. De har lyckats en gång för mig och jag har heller inte fått någon faktura ännu... Så här i juletid börjar man ju fundera på om man då varit snällare än man trott? :D

Thor 2006-12-23 14:39

www.neware.se levererade när jag ville ha en viss .se adress

Spindel 2006-12-23 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av col
Citat:

Ursprungligen postat av Andreas Bard

//Andreas

Samma sak här också. De har lyckats en gång för mig och jag har heller inte fått någon faktura ännu... Så här i juletid börjar man ju fundera på om man då varit snällare än man trott? :D

Ni har fått domänen men inte fått någon faktura? :)

Är ni säkra på att mailet inte har hamnat i spam-filtret eller liknande? Minns en gång för några år sedan då jag reggade en domän hos DCS. Fick domänen men ingen faktura. Mindre roligt när man fick påminnelsen efter några månader ;) Löste sig dock på ett bra sätt.

Andreas Bard 2006-12-23 21:22

[QUOTE=Spindel,Dec 23 2006, 15:59]
Citat:

Ursprungligen postat av col,Dec 22 2006, 19:58
Är ni säkra på att mailet inte har hamnat i spam-filtret eller liknande? Minns en gång för några år sedan då jag reggade en domän hos DCS. Fick domänen men ingen faktura. Mindre roligt när man fick påminnelsen efter några månader Löste sig dock på ett bra sätt.

Jag tror inte det. Något stämmer inte då jag mailat några gånger utan att få svar. Då tycker jag det ligger på deras bord nu.

//Andreas

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson