![]() |
Nån som kan rekommendera bokföringsbyrå i göteborgstrakten?
Om inte annat, vad är bäst att leta efter på eniro? De jag hittar verkar knappt svara i telefon och har ännu mindre internet-närvaro (eller drömmer jag om jag tror att jag skall kunna maila min redovisningskonsult?). |
Jag använde Seven Redovisning under 2005 http://www.sevenredovisning.se och de var duktiga, hjälpsamma och imo inte så dyra.
|
|
Har nån av dessa erfarenhet av e-handel och andra webbtjänster? Skulle behöva en duktig revisor inom de områden runt Göteborg. Tips mottages.
|
Tar upp en gammal tråd.
Kan någon rekomendera en revisor i Göteborgsregionen som är väl insatt i e-handel och andra webbtjänster? Vill inte ha en som "bara" sköter redovisning utan en man kan disskutera upplägg av verksamhet och bolla redovisnings/skatte frågor med. |
MSI: Kanske kan det vara idé att boka ett möte med någon av de "fyra stora". De finns ju alla representerade i Göteborg och proppsar på att de erbjuder "hjälp under hela cykeln".
Har ingen personlig erfarenhet av dem så jag kan inte svara på hur de ligger i pris osv. men rent spontant känns det som ett alternativ ni borde se över. |
Citat:
|
Kan varmt rekommendera www.adact.se.
|
Citat:
|
Jag tror deras pris ligger över genomsnittet men man får vad man betalar för.
De sköter hela vår redovisning och vår konsult är snabb och duktig så i slut- ändan blir det inte många timmar. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson