![]() |
http://hem.mjoelkbar.net/ered.png
Varför gör de såhär mot oss? Kan vi inte ordna nån mailaktion mot de här dumheterna eller något? Det är väl fler än jag som vill kunna sköta sina affärer mitt i natten här? Öppetiderna de har är typ mina sovtider och mattider. |
Vissa har inte förstått det där med att en webtjänst största fördel är att den alltid är öppen. Även posten har ju fått för sig att Pacsoft online inte får användas på natten heller, det är ju skitbra för oss som ligger back med 200 utskick och vill ta igen på natten.
|
Jag stör mig mest på att de stavar "öppettider" med ett T :P
Undra när de har öppe? Så säger man kanske ;) |
Känns ju bra att stänga ner en webbtjänst.
Visserligen är det Nordea som håller i Plusgirot, och de har ju massor med attacker. De vill väl inte ha nattarbetande tekniker helt enkelt :( |
Nä men nu snackar vi systemet där man LÄSER sina ingående betalningar, som dessutom är färdiggenererade pdf-filer. Det handlar alltså inte om att jag vill betala nån eller ta emot pengar. Bara kunna se mitt saldo och vem och vad som har betalat. Det är verkligen helt sjukt..
|
Citat:
|
Ja, det där är illa och det är många gånger det har hindrat mig i arbetet.
Skriv upp mig på protestlistan. //Andreas |
Handelsbanken har samma skit. Stänger 24:00.
|
Citat:
Nu ska det vara öppet dygnet runt. |
SEB har begränsad funktionalitet nattetid. Du kan ta bort och lägga till, men inte ändra, betalningar.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson