![]() |
Då var det dags igen?
En hel del sidor har börjat hoppa och WN visar även numera pr6 istället för 5. |
från PR5 till PR6 är inte dåligt. grattis WN :)
|
Förstår mig inte på pagerank, har runt 6000 unika besökare och har pr3. Hur fasen får man upp skiten? =)
/empty |
Pagerank har inget med antal besökare att göra, det handlar om hur många som länkar till dig, vilken pagerank de som länkar till dig själva har och hur relevanta dessa länkar anses vara.
|
Citat:
/empty |
empty
vilken site talar du om ?? www. //Lennart |
Jag har PR5 på alla datacenter utom ett av de som pageranktool.net visar och har enligt Alexa 74 inlänkar men enligt MSN har jag 630..
|
Är det verkligen PR-update igen? Ni har inte funderat över om det bara är en eftersläpning av pr-toolbar uppdateringen?
Jag såg senaste den här veckan skillnad på flera av mina sajter när jag kollade här: http://livepr.raketforskning.com/ Ärligt talat tror jag inte det är PR uppdatering just nu, det är nog ett litet tag kvar till nästa. Det är nog bara PR-toolbar uppdateringen som spökar... |
Nej det är ingen pr-update, det är för tidigt. Flera av mina sajter ligger kvar mellan de sträck där de började hoppa när det verkligen var pr uppdatering. Sidor utan pr har ingen nu heller...
|
Det ska inte vara någon PR-uppdatering nu. Det är så att alla datacenter inte är uppdaterade sedan förra uppdateringen och det verkar som att din (och min) PRTB ibland kör mot olika DC:s.
Jag har t ex fortfarande PR3 på min sajt när jag kollar min PRTB, men ett par gånger sen uppdateringen har den visat PR4, för att sen hoppa tillbaka igen. Kollar man på datacentren så ligger min sajt på PR4 på 98-99% av dem. Edit: Enligt Google (läste det på nån googlesnubbes blogg) tar det ett par månader (minst) innan alla DC:s hunnit ikapp och uppdaterats. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson