![]() |
Hej!
www.w950i.se är en nystartad sida/guide/fan sida om nya Sony Ericsson mobilen W950i som precis har kommit. Här kan man hitta information, specifikationer, bilder, filmer, tester och nyheter med mera. Sidan har funnits i ca 3 veckor och har redan fått rätt bra trafik för att vara så ny, ca 180-300 unika per dag. Med en målgrupp för mobilintresserade.. Sidan börjar klättra i google och finns redan på topplaceringar i Yahoo och MSN när man söker på mobilnamnet. Jag undrar om någon är intresserad av länkbyten eller någon form av samarbete med den här sidan. Ge gärna tips på mobilsajter och sajter som kan vara intresserade osv. Tack för hjälpen! |
Edit..Sidan finns även med på en topplacering på Google.
|
En reklamsida snarare kanske som snyltar på varumärke?
Kul du fått behålla din länk från Wikipedia både till w950i samt kontantkorten. |
Inte så jättekonstigt egentligen. Sidan är ju väldigt relevant och blir ett mervärde för de som besöker den. Även om det är lite reklam på sidan.
|
Hör med mobilt.org!
|
Hur är den mobilen föresten?
Kan man plugga in USB i en dator utan att installera extra saker? Skulle vara bra som portabelt fickminne isf.. Bra batteritid? Edit: Äsch. |
Citat:
|
Är det inga som är intresserade utav ngt byte/samarbete?
|
Jag kan kanske tänka mig någon typ av sammarbete.
Skicka mig ett PM om det kan vara intressant. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson