Citat:
Originally posted by PRQ@Oct 2 2006, 13:01
Herr Peter Karlsson har satt ett nytt lågvattenmärke genom att rakt ut HITTA PÅ uttalanden, och dessutom presentera det med talstreck (vilket i mer seriösa publikationer trots allt betyder att det är ett ordagrant citat).
|
Är det citatet om att TPB har lurat "alla" och pengarna är på Virgin Islands? I så fall måste jag fråga, om det citatet inte är sant, är det sant att ni använder det nämnda företaget för att föra ut pengarna ur landet?
Citat:
Han blev väl sur för att vi inte svarar i telefon när han ringer och försöker hämnas med rent kriminellt förtal...
|
Nu förstår jag inte alls, Viborg skriver i kommentarerna till artikeln att Karlsson inte har ringt er alls, och uppmanar honom att göra så istället för att hitta. Du säger här nu att ni inte svarar i telefonen alls. Det låter konstigt i mina öron. Hur skall ni ha det? Skall journalister ringa er eller inte?
Citat:
Man kan ju undra lite smått hur många "riktiga" tidningar som refuserat hans svammel innan han hittade Realtid.
|
Säkerligen ett flertal. Det är lite synd att han och Brumark inte är sakligare. Jag hade gärna sett lite ordentligare utredning :P
|