![]() |
|
Tycker att i detta fall att det var bra, eftersom det endast rörde sig om en enstaka film, det måste vara bättre att om de nu ska jaga fildelare så borde de fokusera tid och kraft på dem som tjänar pengarna samt att de som pumpar ut program, musik och annat via olika kanaler.
Tror att merparten skulle tycka att detta vore ok istället för att jaga dessa personer istället som för nu, lägga ner tid/pengar på småanvändare. |
Kalasbra. Screenshots är inga bevis. Särskilt inte när det kommer från en organisation som är betald för att sätta dit sin egna kunder. Det är möjligt att APB har mindre intresse av att sätta dit oskyldiga, men om screenshots gäller som bevis bara för att APB är APB så tänker jag propsa på att bilderna på kungen och minderåriga thaipojkar jag har i mitt photoshop är ett bevis bara för att..
Jag hoppas verkligen att APB fattar vinken och inte trakasserar den stackars människan hela vägen upp i högsta domstolen nu. Han har ju i mina ögon fått sin beskärda del av straffet för något som begås kollektivt. Frågan är väl om herr Pontén har ett sådant omdöme. The Local och DN har förövrigt skrivit om detta för er som föredrar att slippa aftonbladet. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson