![]() |
Fick webbhotellstryk av min kollega som smaskade till min loopia med one.com. Nu vill jag kunna försvara loopia så hur gör jag det?
Skämt och sido vilket webbhotell tycker ni är bäst? |
Urk, vet du inte hur du försvarar ditt val? inte svårare än varför du gjorde valet av webbhotell från början?
Smaken är som baken.. |
Loopia före One i alla fall. Och då ser jag det inte siffror, dvs. hur mycket utrymme eller kronor utan kvalitet. Jag vet dock att B-One (One) har skärpt till sig en del, men trots det så får nog valet vara Loopia. Administrerar sidor på båda för tillfället och grundar påståendet på egen erfaranhet, och då kommer mycket före One. Ett annat exempel på bra webbhotell är Aleborg.
Men som sagt så är det de Svenska hotellen jag använt. |
Får väl klämma till med att ur SEO synpunkt så bör ett webbhotell inte ha några avbrott för att sökmotorer ska ge bättre ranking till de webbsidor man använder på hotellet och att loopia är bättre på det. Han säger att han är nöjd med one.com och har inga klagomål. En nackdel kan väl vara att one.com inte kör asp.net vilket jag senare vill använda för att köra .net web services.
|
Helt klart Loopia framför one.com men det finns många bra svenska webbhotell att välja framför loopia och one.com
|
Ska man lägga ner några kronor på webhotell är mitt val helt klart oderland.
|
Aleborg imponerar på mig, även om jag aldrig har använt det. Däremot vet jag andra som har Aleborg och de är hur nöjda som helst.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson