WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Varför är Telenor support så bra utbildade? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=16094)

FredrikMH 2006-09-07 22:39

Eller är det bara jag som missupfattar deras reklam där han inte hittar F1-knappen? Hela reklamen handlar ju om det.

Alex 2006-09-07 23:07

Citat:

Originally posted by FredrikMH@Sep 7 2006, 22:39
Eller är det bara jag som missupfattar deras reklam där han inte hittar F1-knappen? Hela reklamen handlar ju om det.

Jag har också fått intrycket om att deras personal är inkompetent.
I alla fall några :(

Alpha 2006-09-07 23:11

Citat:

Originally posted by FredrikMH@Sep 7 2006, 22:39
Eller är det bara jag som missupfattar deras reklam där han inte hittar F1-knappen? Hela reklamen handlar ju om det.

Haha såå bra sagt. Många reklamfilmer påpekar att dem själva är dåliga. Förstår inte riktigt vad det är dem är ute efter med sån reklam.

Storen 2006-09-08 05:41

Nja, det är väl grejjen att han inte får på den där filmsnutten... Då säger alla andra att han skall trycka på F1...

FredrikMH 2006-09-08 19:31

Citat:

Originally posted by Storen@Sep 8 2006, 05:41
Nja, det är väl grejjen att han inte får på den där filmsnutten... Då säger alla andra att han skall trycka på F1...
Men han vet ju inte var knappen ligger? Han känner dessutom inte till rutinerna trotts att alla andra gör det? Och då har han ändå jobbat där enda sedan Vodafone blev Telenor vilket är ett bra tag.

Jag upplever extremt många reklamer som totalt meningslösa och detta är ett fint exempel på detta. Det enda jag är intresserad av är deras erbjudande då det kanske kan intressera mig.

Storen 2006-09-08 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikMH
Citat:

Ursprungligen postat av Storen
Nja, det är väl grejjen att han inte får på den där filmsnutten... Då säger alla andra att han skall trycka på F1...

Men han vet ju inte var knappen ligger? Han känner dessutom inte till rutinerna trotts att alla andra gör det? Och då har han ändå jobbat där enda sedan Vodafone blev Telenor vilket är ett bra tag....

Hmm, han frågar väl bara hur man sätter på filmen?... F1-knappen svarar de andra...

..Eller kanske har du rätt... De där killarna verkar mest vilja syssla med möblemanget och snacka med morsan istället för att supporta vilsna kunder ;)

FredrikMH 2006-09-08 21:42

Citat:

Originally posted by Storen@Sep 8 2006, 21:08
Hmm, han frågar väl bara hur man sätter på filmen?... F1-knappen svarar de andra...
Först gör han det och då svarar 3-4st "F1-knappen". Men sen frågar han grannen (en tjej) var knappen sitter.

j3rk3r 2006-09-09 01:31

Dem har ju lyckats om folk lägger det på minnet och tom. snackar på forum om det ;)

FredrikMH 2006-09-09 01:58

Citat:

Originally posted by j3rk3r@Sep 9 2006, 01:31
Dem har ju lyckats om folk lägger det på minnet och tom. snackar på forum om det ;)
Vad har dem egentligen lyckats med?
  • Få mig att bli irriterad på deras reklam
  • Slösa bort massa reklampengar vilket gör det dyrare för mig som kund

Vad har dem inte lyckats med?
  • Berätta för mig att företaget finns. Det visste jag och många redan
  • Få mig att memorera vad som är bra med eras produkter, tjänster, erbjudanden. För dessa kommer jag inte ihåg

Men det är möjligt att detta ses som positivt från deras sida :P

koala 2006-09-09 02:32

Citat:

Originally posted by FredrikMH@Sep 9 2006, 01:58
Vad har dem egentligen lyckats med?
... få dig att nämna deras företagsnamn och reklamfilm i ett forum och bidra till att deras namn blir omtalet och ihågkommet.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson