![]() |
Hej!
Nu var det dags att visa upp mitt senaste projekt. Än så länge så har jag bara orka skriva något halvseriöst på de fyra första undersidorna... men vad tror ni, kommer det funka? Något jag kan göra bättre om vi bortser från textmässigt innehåll? EDIT: Adressen är alltså www.resatillusa.se |
Skitbra idé.. finns någon sånhär sida men den är riktigt ful och gammal.
Tänkte själv bege mig till USA snart. Hur som helst lär du tänka lite på designen.. den är lite stor och klumpig. Kanske bredda ner den lite och så.. Jag vet inte.. men bra! =) |
Super. Designen tycker jag är passande .. inte så America om man kan säga de så . Storleksmässigt ser det bra ut "lättläst"
|
Personligen gillar jag iden, men avskyr layouten. Har tyvärr inget bättre förslag själv så jag ska va tyst.
|
Hehe roligt att höra, även najk's avsky :)
|
Ser fint ut.
Jag är fanatiker av färgen blå och sidan är vänlig för mitt öga. |
Tack tack! Har fått in lite text på varje sida nu i alla fall. Ett forum är på gång och lite kontakter knytna med folk som faktiskt har erfarenhet av studier over there :)
Det farliga med att påbörja sånna här nya projekt är att man lätt glömmer att äta, sova och sitt annars stressiga liv :P |
Ser bra ut och en sida värd att besöka om man någon gång ska över Atlanten. Designen utmärker sig kanske inte men är helt ok. Skulle vara trevligt med lite mer bilder och lite USA-fakta som man brukar se i lexikon, invånare, BNP, huvudstad etc. Sedan funderar jag över forumet, måste man vara inloggad för att läsa i det? Tokigt i så fall.
|
Ska fixa en faktasida snart då.
Det där med forumet var en miss, givetvis ska man kunna läsa utan att logga in. Åtgärdat. |
Ja tyckte layouten va snygg, men ändå så lämpar den sig inte till din idé.
Ja skulle kunna säga att layouten skulle passa uber bra till en personlig hemmsida, men inte till en "öppen" så att säga. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson