![]() |
Första gången jag ser denna sortens reklam för domännamn, tyckte att det var en intressant twist på det hela. La detta under Off Topic, det känns inte som jätte viktigt för domännamn.
http://clip.break.com/dnet/media/con...erbowl2006.wmv |
Unikt kan man säga!
|
Exploatering av kvinnor. Har de inget bättre att komma med?
|
Vad har egentligen brudarna med domäner o göra?
|
Reklamen hade nog slagit bättre om den kom typ innan internet uppfunits, tiden då
man gick igång på åmiga brudar som tvättar bilar. Man sitter ju bara och irreterar sig på sådan här reklam. |
Roligt med tv-reklam för domäner. Men det är nog en av de sämre reklamfilmer jag sett. Och kvinnan hade inte det minsta med det hela att göra.
|
Själv satt jag och kikade 90% av tiden på godaddy sakerna där nere.
Trevligaste man läste var $1.99 för en domän |
jamen vad f*n. Herregud! Vilken ytterst dålig reklam. Om man inte har en aning om vad domännamn är tror man nog att det är något annat de gör reklam för.
Å andra sidan diskuterar vi ju det här. Så marknadsföringen har kanske lyckats? //C |
Citat:
|
hehe, mm, fin reklam :D Den där reklamen blev ju dock bannlyst från Superbowl, som den var tänkt att vara med på.. Tanken med superbowl-reklamer är väl att de är lite sådär häftiga och extrema? Kostar ju ungefär 600 000 kr /sek att ha med en reklam där :) Men som sagt, reklamen fick inte vara med... och det kan vi väl alla gissa varför :>
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson