![]() |
Jag har under den senaste tiden utvecklat ett länkbytessystem, StaticAds. I många avseenden är det likt Link-Vault, men har många fördelar, framförallt så stöds svenska tecken (dvs åäö). Systemet riktar sig just nu till Svenska sidor.
Jag söker nu testare till systemet som kan vara med och utvärdera och ge kommentarer, främst av användaränlighets-karaktär, då den tekniska biten är ganska vältestad vid det här laget. Adressen är StaticAds.com |
Det finns bara för php-sidor eller har jag missat något?
|
Japp, tyvärr finns inte en ASP-version.
|
Citat:
|
Varför inte istället köra javascript istället? För att kunna använda det på alla sidor.
Sidan i sig såg lite tråkig ut (designen). |
zoran: japp, har sett det. Tyvärr är den texten inbyggd i ett PEAR-bibliotek som systemet använder, så jag har inte lyckats få bort den. Ska försöka fixa det inom en snar framtid.
Mattias: en stor den av vitsen med ett länkbytessystem är att det ska öka en sidas länkpopularitet (PageRank). Javascript är osynligt för sökmototorerna, så det ökar inte länkpopulariteten. |
Tycker du borde satsa på lite mer hjälptexter om hur t.ex. poängsystemet funkar.
Vad menas t.ex. med kostnad när man skapar en länk och max länkar, naturligtvis har jag en tanke om vad du menar men det framgår ändå inte av siten. Ska bli kul att se om det funkar :D |
Jag hittade ett litet stavfel:
"StaticAds har et strikt kontrollsystem" i filen http://staticads.com/about.php. Första meningen under rubriken "Kontroll". Jag vet inte vad du tycker men jag vill gärna att folk hittar sådana saker åt mig eftersom jag tenderar till att bli "blind" efter jag tittat igenom min egen sida för många ggr... |
Du skulle kunna sälja din tjänst bättre. Berätta mer för användaren vad de tjänar på att använda just din tjänst.
Annars gillar jag designen. |
Andreas: tack, sånt missar man lätt.
Tack för kommentarerna, mer texter är på gång. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson