![]() |
Patetiskt och se någon som helt plötsligt börjar bjuda och trissa upp priset på domäner när någon lagt ett första bud.
29 Jun 2006 00:14 80 € Maccke 29 Jun 2006 00:13 75 € Maccke 29 Jun 2006 00:13 30 € Maccke 28 Jun 2006 09:49 25 € mikaelpe Domänen har funnits på missdomain i evigheter men tydligen fick "Macce" för sig att han också blev vill börja buda. Inte första gången detta händer! :angry: Totalt oseriöst. |
"Konstigt" kan man tycka, men knappast oseriöst. Eller hur tänker du nu?
|
Behövs det en förklaring verkligen?
|
Det är inget konstigt alls och diskuterats tidigare, se den här tråden för svar från Missdomain.
//Björn |
auktioner som någon bjuder i brukar oftast sorteras högre upp i listningar. så vill man ha något så väntar man till auktionen håller på att ta slut och lägger in en order i sista sekund. Då slipper man få en massa folk som får upp ögonen för det som man vill ha.
|
Hmm, är det kirurg punkt se du tänker på?
Du har nog totalt missuppfattat vitsen med auktioner och missdomain. Jag lägger bud på en massa hela tiden, juridik och kirurg var några av dem som jag lade bud på. Till saken hör att jag äger kirurg dot net, så det vore ju bättre att ha .se då. Men det är tydligen oseriöst att bjuda på domäner om man inte är "först", eller hur tänker du egentligen??? Läs på FAQ eller nåt.. |
|
Citat:
|
Jag blev väldigt fundersam när jag såg budgivningen ska jag erkänna. Länken b_andersson klistrade in löste dock det mysteriet. Annars är det ju rätt onormalt att man lägger tre bud på varandra utan att någon bjudit emot. :D
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson