WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Sverige sämst när det gäller (vm) (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=14808)

mediadream 2006-06-24 19:29

Tyvärr hade man inte väntat något annat.

ric 2006-06-24 19:33

Ja idag går jag och lägger mig tidigt

Milad 2006-06-24 19:38

Alla som kan fotboll såg att Olof Mellberg platsar inte i landslaget. Han kan inte det här med Zon spel, han stöter inte när han ska och framför allt så slutar han att springa vid farliga situationer (vid första målet).

jimmie 2006-06-24 19:41

Lagerbäck visar ingen glöd han verkar mest vara nöjd med att få vara med i VM. Dags för nytt blod i tränarrollen. Sverige byter in Allbäck alldeles för sent, han får ingen tid att komma in i matchen och när han väl kommer in så är svenska lager slutkörda och klarar inte att leverera bollar. Sen så förstör utvisningen en hel del eftersom vi förlorar ett byte på det också. Domaren bör stängas av, man delar inte ut ett rött kort och sedan ger ett hånflin. Etik och moral någon?

ric 2006-06-24 20:03

Jag tycker att ingen av de svenska spelarna gör den bästa matchen i den här turneringen och då är det tyvärr inte lätt att vinna mot Tyskland.

mediadream 2006-06-24 20:23

1 bra halvlek på hela VM, 2:a halvlek mot England, räcker inte speciellt långt. + att domaren förmodligen var köpt av hemmapubliken :D

FredrikMH 2006-06-24 20:32

Citat:

Originally posted by mediadream@Jun 24 2006, 20:23
1 bra halvlek på hela VM, 2:a halvlek mot England, räcker inte speciellt långt. + att domaren förmodligen var köpt av hemmapubliken :D
tror jag inte då han gav oss en chans att komma tillbaka i och med straffen. Hade den gått in så hade vi haft alla möjligheter igen men så blev det inte.

edit: En Zlatan ur form är mållös :)

Westman 2006-06-24 21:10

Man kan böja ordet usel med hänvising till matchen:
usel - domaren
uslare - mittbackarna
uslast - Lagerbäcks laguttagning

EDIT: stavfel

Milad 2006-06-24 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikMH
Citat:

Ursprungligen postat av mediadream
1 bra halvlek på hela VM, 2:a halvlek mot England, räcker inte speciellt långt. + att domaren förmodligen var köpt av hemmapubliken

tror jag inte då han gav oss en chans att komma tillbaka i och med straffen. Hade den gått in så hade vi haft alla möjligheter igen men så blev det inte.
edit: En Zlatan ur form är mållös

Zlatan var mållös men han var den bästa svenska spelaren på plan.

j3rk3r 2006-06-24 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Milad
Citat:

Originally posted by -FredrikMH@Jun 24 2006, 20:32
Citat:

Ursprungligen postat av mediadream
1 bra halvlek på hela VM, 2:a halvlek mot England, räcker inte speciellt långt. + att domaren förmodligen var köpt av hemmapubliken

edit: En Zlatan ur form är mållös

Zlatan var mållös men han var den bästa svenska spelaren på plan.

Nja, i så fall var väl ändå Isaksson bättre? :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson