![]() |
Med tanke på att jag inte har tid att jobba med att underhålla mitt community ona nera.se så är det till salu för "rätt pengar".
Det finns i dagsläget tillräckligt med motiverade moderatorer som sköter om den dagliga driften. Domänen är i drift sedan 2003-07-30 och första åren låg där ett simpelt forum. Nu i vintras jobbade vi fram en communitylösning som jag personligen tyckte blev mycket bra. I samband med det så "rensades" oaktiva medlemmar bort och alla aktiva fick regga sig på nytt. Vi har i dagsläget 9648 registrerade aktiva medlemmar. Vi har i år snittat 96719 unika besök/månaden (3223 besökare/dygn) Tanken med communityt är självklart att driva trafik till Lastbryggan och vi har även byggt ett avancerat trackingsystem som mäter allt man vill veta i form av skickad trafik. Jag har en försäljning på mellan 8-10.000kr/månaden som kan härledas direkt från communityt. Således en lysande inkomstkälla för dig som driver nån form av erotisk sida. Communityt ligger på en egen server som står hos JX. Jag säljer endast "hela paketet" med server. Prisidé 200.000kr + moms + serverkostnad eller högstbjudande. Jag säljer det inte för att jag behöver pengar utanför att jag känner att jag inte har tid att förtätta utveckla det så om du inte har pengar att betala med eller inte är seriöst intresserad så låt mig slippa lägga tid på att mejla fram och tillbaka med någon som bara är nyfiken... // Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson