![]() |
Citat:
|
Fick det mailet inatt med, hur du ska intyga det? Behöver du det? För om det går upp i domstol måste Google lämmna ut all teknisk info om deras system för klickbedrägeri och om dom gör det så kan man fortsätta stämma Google för Adsense för avstänga konton kanske.
|
Jag fick mailet till en lite konstig address.. nån som vet hur de har gjort urvalet att skicka mail till egentligen? Det är väl knappast från googles databaser? Har de bara spammat ut mailet?
|
Det är nog från googles register, domstol kan ha tvingat dom lämmna ut det.
|
Jag skulle tro att Google faktiskt mer än gärna lämnar ut adwords-adresserna till den här mailet som
1. erbjuder ett sätt att stiga av grupptalan och 2. får det att framstå som näst intill omöjligt att få ut några pengar. Anta att mina annonser på Google under den aktuella tiden kanske biddrog till 0,0000001 % av Googles vinst under den aktuella tiden vilket skulle ge mig 9 dollar tillbaka. Det bjuder jag gärna på, för jag misstänker att min del av den sammanlagda vinsten var betydligt mindre, och jag har tjänat betydligt mer på annonserna. |
De enda som tjänar på denna grupptalan är advokaterna, och kanske något enstaka storkonsumerande företag, inte vi vanliga små...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson