WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hur är Neno.se? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=14118)

keppe 2006-05-16 19:49

Vad har ni för erfarenheter av neno.se? Stabilt? Bra service? mm.

Mvh Keppe

jon 2006-05-16 20:05

Billiga och smidiga att ha å göra med. Svarar snabbt på mail.

Kihlbom 2006-05-16 21:15

Jobbig kontrollpanel, Besvärligt så fort man vill ha något som inte är 100% standard. Inget som inget annat hotell inte erbjuder.

Ganska trevlig service

jonny 2006-05-16 21:59

Jag har fått uppfattningen att de flesta här på WN som var kunder hos Gate9 (som sedan bytte namn till Neno) hade bra kontakt med Decibel och när Decibel drog igång JX flyttade de flesta över dit.

Det är dock bara en känsla jag har - jag vet inte alls om det stämmer.

keppe 2006-05-16 22:00

Citat:

Originally posted by Kihlbom@May 16 2006, 21:15
Jobbig kontrollpanel, Besvärligt så fort man vill ha något som inte är 100% standard. Inget som inget annat hotell inte erbjuder.

Ganska trevlig service

Hmm, ok. Men jag ska bara lägga upp ett fourm, då behöver man väl inte pilla i kontollpanelen nått värst mkt? Anledningen till att jag fastnade får det är att det kostar 22,50 i månaden för normalpaketet, det borde räcka till ett forum med 200 användare va?

Webbpaket Normal
Utrymme 250MB
Trafik / månad 8GB

jesper@neno 2006-05-16 23:18

Citat:

Originally posted by keppe@May 16 2006, 22:00
Hmm, ok. Men jag ska bara lägga upp ett fourm, då behöver man väl inte pilla i kontollpanelen nått värst mkt? Anledningen till att jag fastnade får det är att det kostar 22,50 i månaden för normalpaketet, det borde räcka till ett forum med 200 användare va?

Webbpaket Normal
Utrymme 250MB
Trafik / månad 8GB

Till skillnad från många andra webbhotell i Sverige har vi en helt egenutvecklad kontrollpanel. Vårt normalpaket räcker mer än väl till det du ska köra. Om du mot förmodan inte skulle vara nöjd, går det alltid att ångra köpet.

Det är ett otroligt prisvärt paket :)

Milad 2006-05-22 20:00

Jag använder Neno och är jätte nöjd med de.

Deras starka sidor: Bra service, kontrollpanel, snabb support, och bra med uptime tid.

Svaga sidor: Borde nog erbjuda Co-location och dedikerat server.

Övrigt: Kanske så har de för höga priser men kvalite kostar :)

tartareandesire 2006-05-22 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av jesper@neno
Citat:

Ursprungligen postat av keppe
Webbpaket Normal
Utrymme 250MB
Trafik / månad 8GB

Till skillnad från många andra webbhotell i Sverige har vi en helt egenutvecklad kontrollpanel. Vårt normalpaket räcker mer än väl till det du ska köra. Om du mot förmodan inte skulle vara nöjd, går det alltid att ångra köpet.
Det är ett otroligt prisvärt paket

Hehe, enda anledningen till att ha en egen kontrollpanel är väl att göra det bättre än andra =)

Som alla andra sagt så bör du inte ha några problem att driva det forumet på nämnda paket, växer det med tiden så kan du ju alltid uppgradera och / eller byta webbhotell.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson