WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Sökmotorpositionering (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Tid för att komma med i Googles index? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=13257)

Antepante91 2006-03-30 22:31

Hej!
Jag la till min sida i googles index för ca 5 dagar sedan.
När jag för två dagar sedan (tre dagar efter jag la till min länk) fanns jag fortfarande inte med i Googles index och blev lite rastös så jag la till min länk igen. Nu idag finns jag fortfarande inte med i indexet.

Tror ni att jag har blivit svartlistad för spam?

b_andersson 2006-03-30 22:37

Citat:

Originally posted by Antepante91@Mar 30 2006, 21:31
Hej
När jag för två dagar sedan (tre dagar efter jag la till min länk) fanns jag fortfarande inte med i Googles index och blev lite rastös så jag la till min länk igen. Nu idag finns jag fortfarande inte med i indexet.

Det går snabbare att komma med om du ser till att ordna ett par inlänkar, t.ex från katalogen.sunet.se, har du inga inlänkar så kan det ta hur lång tid som helst.

//Björn

Antepante91 2006-03-30 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av b_andersson
Citat:

Ursprungligen postat av Antepante91
Hej

Det går snabbare att komma med om du ser till att ordna ett par inlänkar, t.ex från katalogen.sunet.se, har du inga inlänkar så kan det ta hur lång tid som helst.

//Björn

Ok, tack för svar. Du tror alltså inte att jag har blivit svartlistad?

b_andersson 2006-03-30 22:43

Citat:

Originally posted by Antepante91@Mar 30 2006, 21:40

Ok, tack för svar. Du tror alltså inte att jag har blivit svartlistad?

Nej, om man skulle kunna bli svartlistad genom att lägga till sidan för många gånger hos google så skulle det ju vara ett utmärkt sätt att bli av med konkurrenter.

//Björn

youngblood 2006-03-30 23:19

Se till att skaffa dig några kvalitativa inlänkar från sajter som har hög PR istället... att lägga in sig på google brukar inte vara någon snabb väg för att hamna i deras index.

Saint 2006-03-30 23:31

Jag känner mig så jäkla bra idag att jag kan göra dig en tjänst och ge dig skjuts in till google-index. Jag har PR5 så du blir säkert nöjd med det och google likaså. Shoot baby. Helst innan jag går och lägger mig.

Mattias 2006-03-31 01:13

Saint är alltid lika snäll, bara för han bott i trollhättan ;)

Edit: Hjälper dig med pr4 inlänk bara för det

Dykarn 2006-03-31 11:02

om det ar gratis utdelning av lankar sa pma mig sa kan ni fa en lista ;)

Netikett 2006-03-31 11:09

Jag har också några länkar som kan behöva inlänkar från hög PR. ;-)

Mattias 2006-03-31 12:07

Nu ska ni inte ta och förstöra de där speciella tillfällena som dyker upp ibland ;-)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson