![]() |
Hej,
Min sida www.googleearthcoolplaces.com "ska" egentligen ha en PR på 4, eller den har åtminstone det majoriteten av tiden jag är inne på sidan. Ibland är den dock nere på 0 (jag har kollat med olika webbläsare). Är det nån bugg hos Google eller ändras verkligen PR:en så? Ligger PR:en så nära en gräns att den faller över vid minsta möjliga ändring? Vet ni vad det är som gör att det blir så? En helt annan fråga: jag har kollat med DigitalPoints keyword rank (tack för tipset!) och finns inte ens med på listan för keyword "Google Earth" trots att det finns med över hela sidan, överallt samt att inlänkarna alla heter Google Earth Cool Places. Nån som kan gissa varför? (detta gäller alltså även när PR är 4 för sidan). Tack på förhand! Christoffer |
jag har precis samma pr-"problem" på en av mina domäner. ytterst underligt. hoppar mellan 0 och 3.
|
Detta troligen på grund av PR-Update som skuttar igenom webbens skogar.
Till och från ser du den PR du troligen kommer få och andra sekunden ser du det gamla värdet. Har ingen aning om varför dock |
Upplever samma fenomen. En av mina sidor har hoppat mellan 0 och 4 i ca en månad nu. I Googles egen katalog visar sidan dock alltid PR4. Så det är nog inte så mycket att bekymra sig över, utan bara att vänta och se. Tänk på att den PR som du ser i toolbar i vilket fall inte speglar din verkliga PR alla gånger. Så man ska inte stirra sig blind på den.
|
ah, tacksam för informationen, har samma problem...
kollade med andra siter som har pr 3 men de verkade inte ha något problem... |
Här kan du kolla vad dessa datacenter säger: Seochat
Och här finns även en skoj livepr variant: raketforskning Edit: Bara att vänta och se vart toolbaren placerar sig. Tills dess kan man ?arbeta :rolleyes: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson