![]() |
Hej,
Jag håller på att göra en ny helt moduluppbygd startsida, som användaren enkelt kan konfigurera precis som han/hon vill. Nu söker jag alla möjliga tänkbara samarbetspartners som kan leverera bra innehåll. Även synpunkter på vilka moduler/funktioner ni skulle vilja ha på en startsida är hjärtligt välkomna. Vi kommer att köra en del annonskampanjer och tapetsera våra övriga sajter när sidan öppnar officiellt, så den kommer förhoppningsvis att trafikeras ganska hårt redan från start. |
Vad söker du för innehåll?
|
Citat:
Jag vill att sidan skall passa alla målgrupper, därför skall man kunna välja bland fördefinierade profiler såsom t.ex nöjessurfare, webmasters, entreprenörer, affärer, sport, musik osv. Då visas de moduler som passar in på valda profien, sen kan man om man vill gå in på modulnivå och lägga till/ta bort moduler tills man är helnöjd med sin startsida. Allt är av intresse t.ex nyheter/rss-flöden, radannonser, andvändbara tjänster, bilder, filmklipp prisjämförelser, kalender, shopping osv |
Jag gillar idén med att ha olika profiler. Gör det gärna väldigt lätt att växla mellan dessa!
|
www. supertstart .se
|
skulle kunna bidra med valutakurser....
|
www.supertstart.se är helgrym!
|
Dns resolving www.supertstart.se
Dns unable to resolve www.supertstart.se Kommer inte alls åt sidan :huh: |
Citat:
Men den kommer att skilja sig från superstart.se på ett antal punkter. |
Bra idé, men jag tycker att designen på sidan bör förbättras.
Tyvärr har jag ingenting att bidra med. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson