![]() |
Hejsan!
Jag säljer nu min hemsida http://www.maximalt.com Det som säljs är domänamn .com och .net databas och design och all ASP kod. Sidan kan administreras från ett adminsystem. Hela webbhotellet kan också tas över om man vill det. Annars får ni skaffa ett eget webbhotell som stöder det som sidan kräver idag. Access eller MySQL databas, Jmail, ASPUpload, ASP, HTML, CSS Hör gärna av er med prisförslag. // Lp |
hur många UNIKA besökare/dag har du?
läggs spel osv upp manuelt eller via en admin sida? |
Det är ganska beroende. men ca 800-1000 unika besökare per dag
Allt läggs ut via adminsystemet. Spel, filmer mm |
Hej,
vad är anledningen till att du vill sälja sidan? du skrev på din info-sidan: "Maximalt arbetar med 4 olika sevrar, två på loppia en på JX och en extern från hemmet där några av filmerna hostas." stämmer det fortfarande? Har det varit problem med tillräcklig bandbredd? och på news-sidan: "Nyhetssidan är under utveckling och kommer stå tifigast den 5 februari. Administrationsdelen är fortfarande under utveckling. " Gäller det fortfarande eller är denna sida klar? Har du fått klagomål på att du lägger andras sidor i din frame? |
Jo adminsystem är i princip helt klart.
Jag hostar inga fler filmer från min server då jag lagt över dem till jx. Jag har det mesta på loopia och där är trafiken 5 GB per månad och det har jag aldrig kommit upp till. Jag har iaf aldrig hört något från loopia att sidan kräver mer än 5 GB Jag har inte fått några klagomål till min mail angående andras sidor i en iframe. tvärtom. jag har fått några beröm. |
Citat:
|
Vad tänker du på?
Har du klagat på något som jag inte vill säga eller vad menar du? Jag och två andra hr jobbat med sidan och det är flera som sköt mejlen från hemsida. Men de två som hjälpte mig i huvudsak att uppdatera har slutat för de inte hade tid längre. |
En del av skripten är nedladdade, därför undrar jag hur licenserna får kommersiellt bruk ser ut.
|
Citat:
|
Hur många medlemmar/mailadresser?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson