![]() |
Hej!
Jag åker till Kina i april och kommer att resa runt i ca 2-3 månader. Om någon vill att jag ska köpa något, skicka hem eller vill göra nån beställning så är det bara att skicka ett Pm till mig! Försöker vara ute i god tid för en gångs skull! :) / Tony |
hittar du en minimotorcykel (pocketbike) till bra pris är jag intresserad! :) sett på diverse asiatiska handelssidor att dom är billiga i kina! jobbigt att ha med sig hem kanske.. :-)
|
Sprit ;)
|
Öl heter "piteå", det kan vara bra att veta. Kinesisk öl har viss ölsmak och är helt okej att dricka. Kinesisk sprit bör man hålla sig långt borta ifrån! Eftersmaken försvinner aldrig.
Titan är billigt, och kläder med kända märken på. Jag kan tipsa om Big Pizza ca 100 meter öster om ingången till Beijing Zoo. 39 spänn i inträde och så får man äta och dricka hur mycket öl och pizza man vill. |
Spriten är inte mycket värre än tequila ;)
Köpte en flaska för ca 4:- när jag var där för ett par år sedan... var väldigt populärt på studentfesterna :) |
Hmm. Tänkte mig mer teknik-prylar och märkeskläder.. Hur mycket billigare blir spriten om man skickar hem lite? Vet inte hur mycket det kostar med frakt..
|
Nej nej nej, inte kinesisk sprit. Det är synd att ens jämföra den med terpentin som är en välsmakande och ljuvlig dryck i jämförelse med kinesiska spriten. Nu har jag bara provat tre olika spritsorter men jag är glad att jag har synen i behåll.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson