![]() |
Läste på Internetworld precis att webhotellet Eastpoint skulle börja med sökmotormarknadsföring.
Man få hoppas på att de visar sin kompetens genom att optimera sin egen hemsida först. |
På vilka sätt är den dålig?
|
Anmärkningsvärt!
Se även: http://mats.eastpoint.se/jajja/ Visserligen en skiss, vad jag förstår. Ganska risig SEO i alla fall. :D |
Citat:
|
Jag gnäller inte. Jag tog upp en relevant detalj, nämligen att:
1. Jajja Communications nyligen bett Eastpoint om att göra en skiss på en nydesign eller att 2. Eastpoint nyligen bett Jajja Communications att få presentera ett förslag på en ny design ...Och det är intressant i ljuset av Eastpoint nyligen börjar med sökmotoroptimering. Jajja Communications har och har alltid varit påtagligt distansierade till konkurrerande verksamheter. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bemöter Eastpoint (dennish tycks, av länken till sin hemsida, arbeta där) mild kritik, som dessutom innehåller en reservation för att det är en test-site, med ett personligt angrepp?
|
Citat:
//Björn |
Citat:
Jag har hittills haft bra erfarenhet av Eastpoint. Har fått ett bra intryck av dem när jag pratat med dem per telefon vid samarbeten med gemensama kunder, men även när jag personligen träffat representanter från Eastpoint vid fysiska lunchmöten. Är det dags att omvärdera den bilden? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson