![]() |
I början av året listades domänen dollarroll.com och därmed har Sedo nu över 3 miljoner domäner i databasen...
|
Grattis eller nåt...
|
Jaha?... dags att börja sälja då kanske.. ;)
|
Jag tycker det är tragiskt, tre miljoner domäner som inte har ngt innehåll. Många registrerade enbart för att göra sig en hacka, inte för att utveckla ngn tjänst. Varje ytterligare en kund hos sedo, missdomain eller whatever är ytterligare förlust för "internetsamhället".
|
Citat:
|
Citat:
|
Behöver kankse inte alltid vara så uppenbart.
Jag har och har haft ett par domäner under åren för projekt som aldrig tagit fart av en eller annan anledning. Men visst hade det varit bättre om någon annan kunnat göra något seriöst... därför brukar jag göra mig av med ett par domännamn om året. Antingen genom att inte förnya eller att sälja till självkostnadspris. |
Citat:
1: Citat:
Citat:
Jonny: Självklart finns det fall som du beskriver, men då fanns det iaf en ambition bakom köpet. Detta ska premieras. |
men hallå, detta har diskuterats 2000000 ggr tidigare....klart att det ska vara fritt att köpa domäner, folk kommer bara sluta att använda typeins när dom söker på ngt,det är allt....
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson