![]() |
Blocket verkar tappar, är det någon uppstickare som konkurrerar?
|
tradera?
|
Blocket är sannslösa.
Hade en annons inne, igår förnyade jag annonsen (samma pris som en ny) Men för att slippa skriva om den så förnyade jag den. Idag fick jag ett mail att dom inte godkände annonsen, Du måste skriva om rubriken. Det gjorde jag.. Sen kom precis ett nytt email från dem. Radera din gamla annons innan du sätter in en ny......... Skall man skratta eller gråta? Hur kan dom ha blivit så stora, dock verkar dom tappa en del nu och det är inte 1 minut för sent. Dom tror dom kan behandla sina kunder hur som helst. |
Tyvärr blir det så när företag blir förstora, precis som Google kan stänga av folks Adsense konton bara för dom har tråkigt.
I ditt fall skulle jag frågat om han var korkad eller helt jävla korkad. Tror inte tradera konkurerar så mycket med blocket, många vill sätta ut en annons lätt och smidigt och inte orkar lägga ner så mycket arbete som blir på tradera. Visst dom som verkligen vill få ut max för en sak kör väl tradera men. |
Citat:
|
Jag ser personligen att det kommer in mindre annonser.
Men sen såg jag på någon Alexia mätning att pilen pekade ner sen 3 månader tillbaka. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson