![]() |
Måste bara skriva detta! Förlåt...
Nu har jag tittat på tv i ungefär 20 år och på detta sista året har jag märkt någonting som stört mig oerhört massivt! Varje gång jag knäpper på Idol (jag har väl inget bättre för mig) så sitter den en leende gubbe i publiken bakom juryn... Jag tänker "honom har jag sett förut" och nästa gång jag slår på tv´n så sitter han där i publiken. Han ser ut som Olof Palme, har en kofta med skjorta under och brunt kammat hår samt ser ut att vara 50-60år. Vem är gubben? Såg honom senast idag i publiken på SVT1... Var bara tvungen att skriva detta som retat mig i månader! Det kanske är självklart vem han är?! Eller är det bara en gubbe som tycker om live-tv? Det är tur att man är anonym på internet och inte lika lätt blir ihågkommen för sina störda frågor... |
(han brukar ha röd stickad tröjja på sig btw).
Han sitter i publiken till nästan alla liveshower i tv, har blivit hans signatur. Han brukar dessutom sitta placerad så att kamerorna får in honom i bild i exempelvis Vem vill bli miljonär (numera Postkodslotteriet) när prgramledaren är i tv-rutan. Tror han blev intervjuad när MasterPlan gick i kanal5 där han hejjade på sin favorit. |
|
Tackar! Man borde kanske skaffa sig den där dokumentären... :P
Antar att jag kommer att få se hans fåniga smajl ett tag till :P |
Citat:
"Query failed : You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '©=en_US' at line 1" |
Citat:
|
redan fixat..
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson