![]() |
Hallå!
Har sökt lite på forumet men inte hittat någonting ännu, som alla vet kommer ju .eu släppas den 7:e december... Någon som har något tips om var man kan registrera .eu billigast? //Andreas |
I samband med att vi (Loopia) lanserade förhandsregistreringen av .eu-domäner så gjorde vi en liten marknadsundersökning, avseende prisbilden när det gäller svenska ombud för .eu. Resultatet från denna undersökning är att det finns ett flertal ombud som erbjuder registreringar till självkostnadspris (dvs det pris EURid tar gentemot ombud), men att vi ändå har det lägsta priset på marknaden.
Mycket mer än så vågar jag inte skriva då det kan räknas som "egen-reklam". :) |
Fick ett mail ifrån Loopia idag :)
Citat:
|
Hmm varför får inte jag ett sånt mail? <_<
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har fått 8 sådana mail från Loopia.
|
Hmmm, man får lätt känslan av att Loopia säljer .eu för 79 plus moms även för Sunrise 1 och 2 när man läser detta, men så var det väl inte? I så fall får jag väl börja rekommendera Loopia...
|
Jonatan, varför sorterar ni inte bort domäner som redan är ansökta om? Dessutom så finns EURid:s spärrlistor ute på webben sedan flera veckor och dessa ord spärrar ni inte heller???
ps varför har ni skickat in en massa domäner till EURid i test eppsystemet som CREATE DOMAIN?? dessa blev ju upptagna när jag skickade tester till apply domän kön :-) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson