![]() |
Webbsidor/domäner inom ekonomibranschen
Eftersom jag kommer att flytta lite fokus till andra saker så säljer jag av en stor del av mina sidor/domäner.
Statistik finns för vissa sidor men räkna inte med det. Så bäst är om ni själva bedömer vad ni tycker sidan är värd och lägger ett bud. Sidorna finns upplagda på andra forum och är ni intresserade av en sida så kontakta mig på [email protected] betal-kreditkort.se xn--bil-btln-e0ac.se xn--billnguiden-08a.se bliekonomisk.se xn--borntorna-x2a.se xn--bostadsfrskringar-zqb35a.se xn--btln24-iuac.se dollargraf.se ekonomisajt.se eurovaluta.se finansbranschen.se xn--fordonfrskringar-3nb53a.se forsakringaronline.se xn--kperguld-n4a.se investerapengar.se lanochkredit.se xn--lnmedbetalningsanmrkning-7bci.nu xn--mc-ln-pra.se min-ekonomi.se pengaridag.se pengarnasammadag.se pensionsguide.se xn--sms-mobilln-68a.se smslanidag.se xn--smslnidag-82a.se snabblanebranschen.se xn--snabblnebranschen-erb.se sparapengaridag.se spararpengar.se spekulationsekonomi.se tjanapengaridag.se xn--tjnapengaridag-6hb.se |
Sålda/bortplockade från listan
smslanidag.se betal-kreditkort.se xn--bil-btln-e0ac.se xn--billnguiden-08a.se xn--btln24-iuac.se xn--fordonfrskringar-3nb53a.se investerapengar.se lanochkredit.se xn--mc-ln-pra.se min-ekonomi.se smslanidag.se Fått in ett bud på 10' för investerapengar.se men känner inte riktigt för att släppa sidan för det. Sen ett bud på 8500 för dollargraf.se och eurovaluta.se. Men inte riktigt sugen på att släppa de för det priset. |
Uppdaterad lista
xn--sms-mobilln-68a.se borta |
Uppdaterad lista
spekulationsekonomi.se borta |
Borta
forsakringaronline.se |
Borde nog lägga upp en ny lista för ett antal domäner har sålts. Men återkom om det är några som är av intresse
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson