![]() |
myggarmband - paket av domäner
Ett paket av domäner relaterade till myggarmband säljes:
myggarmband.se myggarmband.nu myggarmband.com antimyggband.se antimyggarmband.se myggarmband.se har för närvarande ca. 60-100 besök om dagen och domänen rankar väl på google. Alla domäner är precis förnyade i ett år till. Prisidé 4000 SEK |
Du ska lägga ner verksamheten som finns på myggarmband.se, eller vad gäller där? Det ser ut att vara en webbshop av något slag.
|
Om du kikar på hemsidan så har de inte startat försäljningen ännu. Jag tror inte man kan lägga ner något man inte startat ännu. :)
|
Eller så öppnar de upp försäljningen _igen_ efter 28e juni =)
|
Ingen aktiv verksamhet. Kan däremot skicka med innehållet på sidan vid en affär.
|
Har jag förstått rätt - 4000 kr för domänerna som inte har någon inkomst? Har du produkter som följer med eller ska du sälja dem separat? Säljeer du enbart alla i bunt?
|
Du har förstått det rätt. Inga produkter, då det inte är nämnt i tråden. Säljer alla i bunt, alt. Bud styckvis - men som jag gärna undviker.
|
Ingen kul googling på myggarmband..
På top 10 ligger 8 sidor som varnar för dessa. "Myggarmband orsakade Andnöd", "Allergier", "Livslånga skador".... |
Citat:
|
Citat:
Folk röker trots att det är bevisat farligt.. Dricker osv:D Så finns säkert marknad för att bli av med de jävla myggen...:D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson