![]() |
Vad använder ni för CRM?
I värt företag använder vi oss av Upsales.
Beslutet togs egentligen av mig att använda det då all personal är vana att jobba med Upsales. Jag tror att vi någonstans betalar 1000kr / licens och gemene man utnyttjar ca 20% av vad Upsales har att erbjuda och årskostnaden blir väldigt väldigt dyr känner jag. Jag har letat med diodlampa och strålkastare efter ett billigare alternativ där man kan: - registrera prospekt/företag samt kontaktpersoner med alla uppgifter - registrera order med ordervärde osv - se försäljningshistorik - en kalender så man kan hantera sina kunder och veta när man ska återkomma - anteckningar Visst Google calendar skulle verka perfekt men det känns inte aktuellt just för att det inte är ett CRM och att man inte får någon direkt koll på försäljningen. Jag är mottaglig egentligen för de första förslag och är nyfiken på vad ni använder på era företag och betalar, kanske kan du rekommendera mig något? |
Jag använder inte CRM och har aldrig gjort. Men Base CRM har jag imponerats av. https://getbase.com/
|
Kolla närmare på Microsoft Dynamics CRM.
|
MS Dynamics är bra, men just nu kör jag Zoho CRM, klarar de behov jag har just nu!
|
Har hört mycket bra om OnepageCRM:
http://www.onepagecrm.com/ |
Lime från Lundalogik kanske kan vara något?
|
Fortnox har CRM och kan byggas ut med mer funktionallitet för rimliga kostnader.
|
Citat:
Citat:
Citat:
Har mailat och frågat dem men ej fått något svar varken från dem eller Upsales. |
Citat:
Som van användare av Upsales kan jag tipsa om att det är relativt enkelt att själv exportera olika register. Det skulle förvåna mig mycket om en leverantör som Zoho inte har stöd för import från annan leverantör! |
Citat:
Vet faktiskt inte, har inte gjort några importer utan startat från noll. Men som Logic säger så borde det nog finnas stöd för import! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson