![]() |
Community säljes
Är ev. intresserad av att sälja mitt community som i huvudsak är en bildröstningssida och medlemscommunity.
Intäkter Årsomsättning: ca 40 000 kr. VIP Medlemskap: ca 3 000 kr / månad. Affiliate: ca 300 - 600 kr / månad. Idagsläget lägger jag endast ner tid på att godkänna eller neka bilder som laddas upp av medlemmar. (ca 5 min om dagen). Sidan går att utveckla mycket. Ex. bli bättra på e-postutskick till medlemmar, uppföljning osv. Sidan ligger nästan på första plats på flera olika sökord. Ca 10-20 ny medlemmar / dag. ca 5000 unika besökare / månad. Är även intresserad av delägarskap i sidan (50 / 50). Prisidé för försäljning (100%): 50 000 kr exkl.moms (inkl. domän, hemsida, medlemmar och allt där till). Pm. vid intresse och för vilken webbplats / domän ifråga. |
SIDAN SÅLD, TRÅD AVSLUTAD.
Tack alla för visat intresse. |
Hej igen,
Skruvar upp tråden igen då affär aldrig blev av med föregående köpare pga. tekniska aspekter. Lägger därför ut sidan igen för försäljning. Kan tänka mig gå ner i pris vid snabb affär. (skicka bud). För dig som vill göra affär redan i helgen prioriteras. (Säljer snabbt då jag behöver ha in kapital). Februari månad för sidan ser ut ungefär så här: Intäkter: 2800 kr Unika besökare: 6000+ Mvh Niklas |
Skicka PM med lägsta priset och webbadressen.
|
Maila mig också info om site och pris.
|
Sorry, sajten är såld nu! :)
|
Sidan såld till erebos. Tråd avslutad.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson