![]() |
WooCommerce - få bort "Lägg i varukorg"-knapp om 1 i lager
Om man har aktiverat lagerfunktionen i WooCommerce (Wordpress) så får man ju en fin numerisk inmatning ifall man har två eller fler i lager.
Men om man bara har ett exemplar så visas en "Lägg i varukork"-knapp i stället. Går det att inaktivera det så att det blir numerisk inmatning i alla fall? |
Har inte testat men denna borde fungera:
PHP-kod:
|
Citat:
|
Citat:
Du har ett exemplar av produkten i fråga, men du vill få till att visa numerisk input där de kan välja fler än ett exemplar av produkten bredvid "Lägg till i varukorg"-knappen? functions.php för ditt tema: Kod:
function woocommerce_quantity_input() { WooCommerce gnäller om man försöker lägga till mer än ett exemplar, om man i admin-delen har aktiverat lagersaldo och skrivit in att lagret innehåller 1 produkt. Finns det någon orsak till varför du vill ha 1 i lagersaldo bland produkten i fråga men samtidigt kunna ge kund möjlighet att köpa mer än vad som finns i lagret? Är det då inte enklare att inte aktivera lagersaldo för den enskilde produkten? Alt. sätta ett högre lagersaldo i admin för specifik produkt men gömma lagersaldo-texten för besökare? Edit2: Verkar som om jag missuppfattade det hela, och att du enbart vill visa en numerisk input utan en knapp för att lägga produkten i fråga i varukorgen när lagersaldot är 1st. Om jag nu mot förmodan har fattat rätt i min edit #2, vad ska en numerisk input fylla för funktion om man inte kan köpa produkten? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson