![]() |
Webdesign för webbshopar
Jag söker en webbdesigner som kan hjälpa oss att ta fram en enkel, stilren webbdesign för webbshopar.
Skulle föredra om webbdesignen är framtagen med Twitter Bootstrap men är öppen för förslag i övrigt. Vi har idag en webbshop men har planer att utvidga företaget med flera + nära sammarbete med 3 andra webbshopar som kan bli aktuellt att designa om också. Då vi är rätt litet företag med inte allt för stor budget så är vi inte beredda på att betala alllt för mycket pengar för en design däremot hittar vi rätt person kan det som jag nämner ovan bli flera jobb och är du rent allmänt design kunnig så finns det logotyp, affisher mm som kanske du kan få göra när vi behöver hjälp. Webbshopen vi vill börja med att få ordning på är www.DatorButik.se där vi säljer tekniktillbehör till teknik prylar. Vi har en logotyp som vi vill fortsätta använda annars är vi öppna för förslag. Skicka offert och helst förslag till mail [ at ] datorbutik.se Jag kommer inte kolla privata meddelanden allt för ofta här på wn.se så kör mail. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson