![]() |
Litet jobb: popup vid onload i wordpress
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Söker någon som kan hjälpa mig med att införa en popup som laddas automatiskt varje gång startsidan laddas. Sidan drivs i Wordpress. Jag har testat med en massa olika plugins men problemet är att designen måste vara exakt (i Firefox, Safari och IE) som i den bifogde bilden gällande transparent bakgrund bakom bilden och knappen för att stänga popupen. All grafik är klar, se den bifogade filen. Popupen bör automatiskt resizas efter användarens bildstorlek. Tidsram: Skulle gärna få vara klart redan i går. Desto snabbare desto bättre. Budget: Det borde inte ta speciellt lång tid gissar jag. Runt 1000 kr. Både f-skatt eller a-skatt går bra. Skicka PM med [kort] beskrivning av dig själv och eventuellt något jobb du gjort. Samt skriv vad du vill ha i ersättning samt om du vill ta det på a- eller f-skatt. Jag gör ett nytt inlägg när uppdraget är tillsatt så tills dess är det bara att ansöka! (OBS, jag har lånat mycket info till denna annons från en gammal jag hittade här på WN då uppdraget är nästan identiskt!) Mvh [email protected] |
Uppdraget är tillsatt
Tack snälla för visat intresse!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson