![]() |
.Marketing .Holiday
Hej!
Var det någon som fick någon bra? Lyckades inte få någon :) Hälsningar Logotyp24.se |
Hej,
Väldigt svårt med en sån bra och kommersiellt gångbar ändelse. England.holiday och Kohsamui.holiday var lediga kl 12 (ED), men reggades någon eller några sekunder innan jag kunde lägga vantarna på dem. Sådant som händer. Har inte heller hittat något jag valt att köpa. |
Jag fick Antalya.holiday och Istanbul.holiday...
Känns ändå inte som att dem är värda något speciellt när .vacations kommer.. Eller vad tror/tycker ni? mvh |
Citat:
Får man fråga vad dom kostade per styck? Jag blir inte trumpen om du inte vill svara. |
Nej jag börja registrera runt 18, då var det inte så mycket ledigt.
|
Citat:
mvh |
Citat:
*10 tecken* |
Hej igen Captain!
Fick ju inget svar, vad tror du dem är värda :P och.. *10 tecken* ? Vad betyder det? :D mvh |
Hej,
Ingen som helst aning. Jag har köpt några hundra av dessa donuts etc men vågar inte alls sia om deras eventuella framtida värde. Min prissättning av mina egna är baserad på vad andra verkar sätta minus 25-50%. Jag gissar att man får revidera detta framöver. Vissa kommer jag använda till egna projekt. MEN Holiday är ju en kanonbra ändelse. En idé är ju att i framtiden försöka kränga dem till Turkiets officiella turistmyndighet, alternativt stora researrangörer på respektive ort. Då borde du ju kunna få loss en rejäl slant. Ps. Man måste skriva minst tio tecken i ett inlägg för att det skall gå att posta. |
Hej Captain!
Jaha det du menar med 10 tecken, då förstår jag :) Tack för svar om domännamnet !! mvh |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson