WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Arbetsplats, kvällstid i Göteborg? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1061261)

CookieX 2014-03-20 00:44

Arbetsplats, kvällstid i Göteborg?

Jag brukar sätta mig på bibliotek och jobba med jämna mellanrum. Det är en trevlig miljö och gratis. Problemet är att de stänger relativt tidigt för en person med min dygnsrytm.

Jag kan inte komma på liknande "kontorsplatser" där man kan sätta sig och jobba kvällstid utan att behöva betala. Om någon mot förmodan har något bra tips så får ni gärna skriva en rad :)

MusikMixen 2014-03-20 00:46

Citat:

Ursprungligen postat av CookieX (Inlägg 20488648)
Jag brukar sätta mig på bibliotek och jobba med jämna mellanrum. Det är en trevlig miljö och gratis. Problemet är att de stänger relativt tidigt för en person med min dygnsrytm.

Jag kan inte komma på liknande "kontorsplatser" där man kan sätta sig och jobba kvällstid utan att behöva betala. Om någon mot förmodan har något bra tips så får ni gärna skriva en rad :)

McDonalds har oftast dygnet runt öppet :)

CookieX 2014-03-20 00:46

Citat:

Ursprungligen postat av MusikMixen (Inlägg 20488649)
McDonalds har oftast dygnet runt öppet :)

haha, "trevlig miljö"! :)

MusikMixen 2014-03-20 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av CookieX (Inlägg 20488650)
haha, "trevlig miljö"! :)

Ibland får jag ett ryck och kör in till Lund och gör ett nattbesök på McDonalds.
Det är ofta man ser nga studenter sitta med vars en kopp kaffe, bok och bärbar dator. Så det är nog inte så fy skam, dessutom är ju internet gratis där.

CookieX 2014-03-20 00:54

Citat:

Ursprungligen postat av MusikMixen (Inlägg 20488652)
Ibland får jag ett ryck och kör in till Lund och gör ett nattbesök på McDonalds.
Det är ofta man ser nga studenter sitta med vars en kopp kaffe, bok och bärbar dator. Så det är nog inte så fy skam, dessutom är ju internet gratis där.

Om man väljer rätt McDonalds så stämmer det nog men nja..

MusikMixen 2014-03-20 01:00

Citat:

Ursprungligen postat av CookieX (Inlägg 20488653)
Om man väljer rätt McDonalds så stämmer det nog men nja..

hehe, du frågade efter förslag och du fick ett :) Lycka till med att hitta ngt..

CookieX 2014-03-20 01:07

Citat:

Ursprungligen postat av MusikMixen (Inlägg 20488654)
hehe, du frågade efter förslag och du fick ett :) Lycka till med att hitta ngt..

Tack, fellow nattninja :)

Kenan 2014-03-20 08:43

Citat:

Ursprungligen postat av CookieX (Inlägg 20488648)

Göteborgs universitet =) Du får börja läsa nån strökurs för annars kan man ej komma in när som helst dock.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson