![]() |
Söker tips på bra och billig domänhantering
Vet att det rimmar lite illa med "bra och billig" i samma mening men när man har många domäner så gör även små skillnader i pris mycket på den totala kostnaden.
Undrar om någon har bra tips på leverantör som har låga årsavgifter och en bra kontrollpanel för att hantera sina domäner. Viktigt att leverantören har en stabil lösning och är pålitlig. Binero väljer jag bort för de har krånglat alldeles för mycket med mina fakturor till och från redan, läste även att de inför begränsningar på sin domähantering med. Loopia har jag tyckt varit bra men de verkar ha börjat med någon årskostnad på detta numer (åtminstone om man vill ha full funktionalitet) och Citynetwork verkar ha hoppat på samma tåg med årsavgift. FS-data verkar ha bra priser på domäner men man läser ju lite negativt om dem här då och då (främst gällande webbhotell iof men det påverkar såklart "pålitligheten"). |
En rättelse - vi på City Network har inte lagt på några årsavgifter eller gjort ändringar. Vårt domänpaket är precis vad det varit tidigare - fritt och med de vanliga 1000 e-postkonton med max 250 GB utrymme.
Lycka till! |
Det har du ju alldeles rätt i johan1234, miss av mig då jag såg "från 54kr/år" och inte insåg att det var lägsta domänkostnaden och inte en årsavgift för tjänsten. Då blir ni såklart ett tänkbart alternativ iom att ni har hyffsade priser på domänerna med.
|
Du har rätt - känns som det kan tolkas fel Loco. Skall se till att det förtydligas.
Lycka till! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson