WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Flygresor.se sålt! Svenska resenätverket såldes till etraveli idag. (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1060422)

Johan H 2014-01-10 14:03

Flygresor.se sålt! Svenska resenätverket såldes till etraveli idag.

eTRAVELi is continuing to grow and buying Svenska Resenätverket AB, which includes price comparison website Flygresor.se. eTRAVELi is, through the acquisition, continuing down its Nordic expansion path.

”Flygresor.se is a strong brand and offers an excellent service today. Where eTRAVELi is concerned, the takeover represents a step into a new market segment, and with us as its owners, Flygresor.se will enjoy further expansion opportunities,” says Ralph Axelson, CEO of eTRAVELi.

Stort grattis till Robertsson och hans partner in crime, Olov! 2014 börjar bra.

rauthing 2014-01-10 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av Johan H (Inlägg 20484335)
eTRAVELi is continuing to grow and buying Svenska Resenätverket AB, which includes price comparison website Flygresor.se. eTRAVELi is, through the acquisition, continuing down its Nordic expansion path.

”Flygresor.se is a strong brand and offers an excellent service today. Where eTRAVELi is concerned, the takeover represents a step into a new market segment, and with us as its owners, Flygresor.se will enjoy further expansion opportunities,” says Ralph Axelson, CEO of eTRAVELi.

Stort grattis till Robertsson och hans partner in crime, Olov! 2014 börjar bra.

kan de bidra med något i programmeringväg tro, för jag stör mig på sökfunktionen jag körde senast igår

tartareandesire 2014-01-10 14:10

Grattis Robertsson & Co! Nu får du masa dig tillbaka till WN också :)

En utmärkt tjänst som säkerligen kommer fortsätta glänsa på den svenska marknaden även med nya ägare.

Johan H 2014-01-10 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av rauthing (Inlägg 20484337)
kan de bidra med något i programmeringväg tro, för jag stör mig på sökfunktionen jag körde senast igår

Vad är problemet? Sidan fungerar ju utmärkt.

rauthing 2014-01-10 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av Johan H (Inlägg 20484339)
Vad är problemet? Sidan fungerar ju utmärkt.

Vill kunna klicka bort avgångar med byten direkt t ex, inte i efterhand, fick långa långsamladdade listor när jag sökte, och sen gäller det det flesta såna sidor: att smidigt kunna se nästa dag, eller föregående dag, eller varför inte, billigaste avgångarna en vecka?

MusikMixen 2014-01-10 15:12

Grattis! Hoppas ni fått vad ni förtjänar och kan ta en liten extra semester i år.

Thomas 2014-01-10 16:24

Grattis! Bra jobbat!

Jätteaffär gissar jag!

Jesper Ribacka 2014-01-10 16:51

Stort grattis!

Internet Sweden 2014-01-10 16:58

Riktigt stort grattis till arbetsmyrorna Micke och Olov!
*Because you are worth it!*

daniel_ 2014-01-10 18:07

Gratulerar! Alltid kul att se WNiter lyckas med webben!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson