![]() |
Rekommendera en webbdesigner
Hej
Kan någon rekommendera en eller flera riktigt bra webdesigners? Någon som ligger i framkant när det gäller design Har en bekant som har ett par jobb inom en inte allt för avlägsen framtid Tar tacksamt emot så många rekommendationer som möjligt för att ha ett urval |
Zebra här på wn.se är verkligen grym! Här har du hans profil.
http://www.wn.se/member.php?u=11650 |
www.Webbdesigner.se de är bäst enligt mig och jag har jobbat med många.
|
Jag skulle också säga Webbdesigner.se Använde dom senast när jag skulle snygga till min sida.
Jag har inte jobbat med så många, men tycker att det mesta dom gjort är riktigt snyggt. |
Jag fick en offert från dem för ca ett halvår sen och den var hutlöst hög, ca 5 gånger så hög som något av de andra företag jag kontaktade samtidigt
men visst, deras portfolio är tilltalande |
Jepp, vi fick också lägre priser från massa byråer, de levererade alla långt under deras nivå så handlar mest om ambition och budget tänker jag.
Vill man ha något bra kostar det rätt mycket, ska det vara "ok" så kan man komma undan med en bråkdel av kostnaden. |
|
I detta fallet var det ett enkelt jobb på 10-12 timmar med en klar beskrivning av jobbet, 35.000 tror jag att deras offert var på. Minns inte exakt, kan ha varit runt 40k.
Oavsett, det vi fick gjort sv en annan byrå var exakt det vi sökte Det handlar inte om ambition eller budget för oss, det handlar om skäliga priser Citat:
|
Jag tycker också att webbdesigner.se är de bästa jag sett i Sverige men smakar det så kostar det som sagt var och i detta fall är det en lyxrestaurang som är få förunnat. Det kanske är lämpligt att du anger en budget? Blir svårt att ge bra tips annars - ungefär som att säga "jag vill köpa ett hus - vilket är bäst?" :)
|
Vi säger så här, 4000 kronor ex moms i timmen är för mycket
För övrigt finns det budget för skäliga priser |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson