WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Företagare, vad söker ni för produkter/tjänster? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1059479)

Ingo 2013-10-15 12:25

Företagare, vad söker ni för produkter/tjänster?

Håller på med en helt ny tjänst och skulle gärna vilja ha hjälp med att kolla upp vilka varor och tjänster som är viktiga i er verksamhet, såväl på pris som kvalité?

Lindalicious 2013-10-15 14:28

Effektivitet är nog det viktigaste, få mer gjort under samma tid och därmed se mer resultat.

Erik Stenman 2013-10-15 15:06

Upptidsövervakning som även har stöd för att jämföra html mot hur det brukar se ut.
Jag skulle även vilja ha bättre struktur på att-göra-listor och gärna sammankopplat med mailen. Så när det kommer ett mail så väljer jag när jag antingen skall svara på det eller när jag skall utföra en uppgift som beskrivs i mailet.

Om någon känner till ett mailprogram som gör ovanstående så tipsa mig gärna.

––
Inte så mycket varor, typ datorer och mobiltelefoner.
––
Du kan nog vara lite tydligare om du vill ha bättre svar.

Jawn 2013-10-15 15:11

Citat:

Ursprungligen postat av Erik Stenman (Inlägg 20479168)
Upptidsövervakning som även har stöd för att jämföra html mot hur det brukar se ut.
Jag skulle även vilja ha bättre struktur på att-göra-listor och gärna sammankopplat med mailen. Så när det kommer ett mail så väljer jag när jag antingen skall svara på det eller när jag skall utföra en uppgift som beskrivs i mailet.

Om någon känner till ett mailprogram som gör ovanstående så tipsa mig gärna.

––
Inte så mycket varor, typ datorer och mobiltelefoner.
––

Pingdom har det vad jag vet, en "sträng" som pingdom ska leta efter och om den inte finns på sidan så rapporterar pingdom om att hemsidan ligger nere.

Ingo 2013-10-15 15:38

Citat:

Ursprungligen postat av Erik Stenman (Inlägg 20479168)

Ja vad jag söker svar på är vilka varor och tjänster som ni vill lyfta fram som är viktiga i er verksamhet som ni kan vara intresserad av att köpa till ett kampanjpris för att prova på.

Erik Stenman 2013-10-15 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jawn (Inlägg 20479171)
Pingdom har det vad jag vet, en "sträng" som pingdom ska leta efter och om den inte finns på sidan så rapporterar pingdom om att hemsidan ligger nere.

Tack, vad heter den kontrollen i deras gränssnitt?
Hittade: ligger under Optional settings för en vanlig "check"

DavidEW 2013-10-15 19:07

En renodlad domänkontroll. Så att man inte missar att förnya en domän.

Tyckte att domainz var bra innan de blev domain tower. Nu är det för mycket "lull lull".

altruixm 2013-10-15 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20479146)
Håller på med en helt ny tjänst och skulle gärna vilja ha hjälp med att kolla upp vilka varor och tjänster som är viktiga i er verksamhet, såväl på pris som kvalité?

Skrivarpapper.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson