![]() |
Svenskt.se
En mycket trevlig domän som nu säljes till högstbjudande. Auktionsförfarande som går till på nedan beskrivet vis.
Utgångsbud: 1000 kr Minsta höjning: 500 kr Sluttid: 2013-09-17 23.59.59 Om bud inkommer senare än 21:00 så förlängs auktionen till samma tid följande dygn. Samma sak gäller om WN.se skulle gå ner, om någon intresserad budgivare eller jag själv inte har möjlighet att närvara eller dylikt. Aktuell sluttid kommer att uppdateras allteftersom. Det är också möjligt att lägga ett köp nu-bud men det ska vara särdeles attraktivt i så fall. Bud läggs antingen direkt i tråden, via pm, e-post eller Skype. Happy bidding. |
Det har inkommit flera bud på utgångsnivån. Det första av detta gäller nu som högsta bud, ni som lagt bud ska ha meddelats av mig nu, om så inte skulle vara fallet så hör gärna av er igen.
Högsta bud alltså: 1000 kr |
Högsta bud: 2000 kr
|
Aktuellt bud: 2500 kr
|
Nytt bud: 3000 kr
|
Gällande bud: 3500 kr
|
Bud på 4000 kr inkommet, auktionen förlängs därmed till imorgon onsdag 18/9 kl. 23:59:59 enligt ovan.
|
Bud på 4500 kr inkommet.
Ny sluttid för auktionen är då till imorgon torsdag 19/9 kl. 23:59:59 enligt ovan. |
Personen som vann auktionen har inte slutfört affären och eftersom denne varit med i budgivningen hela vägen så ser jag det som lämpligast att vi tar om hela processen ytterligare en vända.
Tar nu endast emot köp nu-bud under en tid framöver. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson