![]() |
Kära Binero
Ni arbetar på för att göra er hotellverksamhet så driftsäker som möjligt. Bland annat sprider ni sajter på flera noder, vilket ska borga för hög upptid. För närvarande rullar min sajt hos er på fem noder.
Till sajten är det tre alias kopplade, varav två är kurslitteratur.se och textbookexchange.eu. Textbookexchange.eu fungerar idag, kurslitteratur.se gör det inte. Det eftersom de för tillfället pekar mot olika noder. Den ena noden är alltså frisk, medan den andra inte är det. Tidigare låg textbookexchange.eu mot den trasiga noden och kurslitteratur.se mot en frisk. Så visst har ni hög upptid på servern (noden), vilket inte hjälper eftersom noden i sig är trasig. Detta felanmälde jag till er i fredags morse, ni har fortfarande inte lyckats lösa bekymret. Detta trots att en sökning på det felmeddelande som jag sänt er ger lösningen på hur detta kan lösas. Hoppas ni löser detta snart eftersom jag inte vill ha min sajt ligga nere, oavsett hur billiga ni är. (Jag skriver detta på WN eftersom ni bevakar detta forum och sannolikt är måna om att ha gott rykte på detta) |
Detta är tyvärr inget support forum för bineros kunder .. -.-
Vänd dig till deras riktiga support istället. |
Citat:
|
Citat:
Samtidigt så lär han ha lite is i magen eftersom han felanmälde på fredag och att de för närvarande är helg. Låter tråkig men så är de ! |
Bineros support har öppet under helgen, deras tekniker är tillgängliga likaså. Har legat på Binero i frågan och ser inte WN som deras supportforum.
Felet anmäldes fredag morgon, lördag lunch har de fortfarande inte listat ut vad som står på eller puttat över domänen till en frisk nod. Tyvärr sitter jag i knäet på Binero i den här frågan. Hade jag haft tillgång till webbservern direkt hade det varit löst inom en timme efter problemet uppstått. (Att drifta egen webbserver är ett alternativ som jag ska titta på, så den diskussionen kan vi släppa) |
Citat:
Binero reagerar oftast snabbare om man skriver här än skickar ett supportmail. I vissa fall får man även snabbare hjälp genom att klaga här. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson