![]() |
apple inriktad köp och sälj sida säljes
Säljer nu min köp och sälj sida.
Domän plus innehåll säljes. Har ingen statistik för tillfället. Har inte tid att driva sidan. Ligger just nu på one. c o m Säljer som privatperson. Överlåtningsavgifter betalas av köparen. Startbud 5000 kr. Köp nu pris. 10 000 kr. Reservationspris. 8000 kr. Minimum budhöjning 200kr. Vill ha en snabb affär och sätter en kort auktionstid. Sista bud som reggas närmast midnatt fred/lör alltså fredag 8/2 2013 kl 23:59:59 vinner om villkoren ovan uppfyllts. För att ytterligare förklara, jag säljer INTE om bud inte uppnåt minst 8000 kr. Sidan är www.i u s e d. se Snälla kom inte med en massa pladder, buda eller skippa att kladda ner tråden. Ställ gärna relevanta frågor, skicka PM om det är något ni undrar över så undviker vi en massa kladd i tråden. Om det är något jag gjort fel så påpeka detta gärna men skicka då PM så justerar jag det. /Jonny |
Några intäkter?
|
Hej Wingen
Nej inga direkta, några klicka på den översta annonsen på sidan. Lade dit några trade doubler annonser som du ser på sidan, har inte på något sätt marknadsfört sidan eller så. Skrivit lite på min f-book bara och då började vänner att lägga ut sina saker där och fick sålt de faktist. Har inte jobbat något alls med sidan senaste halvåret eller så. Inte marknadsfört det eller lagt ner en enda sekund på den då jag inte haft tid med det. /Jonny |
Testar igen och sänker startbud till 2000kr.
Vi kör helgen ut, högst bud söndag 17/3 kl 23:59:59 vinner förutsatt att det nya reservationspriset uppnås som är 5000kr. Nytt köp nu pris 8000kr. Resten gäller som står i första inlägget. |
Citat:
|
Citat:
Intresserad lägg bud annars kladda inte ner tråden. Skicka gärna PM om du har fler frågor. Det är inte köp/sälj scriptet som är speciellt, det är egentligen domänen som kan vara av intresse. Jag är absolut inget proffs på domänförsäljning eller kan värdesätta saker, men jag testar, jag lägger ut och ser om någon är intresserad annars provar jag sänka lite och händer inget då heller så får man väl behålla och prova vid något annat tillfälle som kanske är mer passande. Domän kostar inget att ha parkerat knappt så den kan man begrava några år. |
Citat:
Skicka PM istället för att förstöra hans affärer. Snyggt domän som passar in med idén, lycka till med din försäljning! |
Citat:
Citat:
|
Hej
Jag reggade denna domän, 2011-01-02. /Jonny |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson