![]() |
City nere?
Kommer nån in på city network? Alla mina sidor är nere.
|
Samma här, uppe nu igen dock
|
Verkar hoppa lite upp och ner snarare
|
stendött hos mig... undrar vad som händer
|
Jag var inne för 10 min sedan, då fungerade det bra. Nu kommer jag inte åt sidan längre eller kontrollpanelen.
Ser nu att VPS inte fungera heller. Så det är väl en kabel som gått åt helsike. Synd för CN, det har fungerat så bra den sista tiden, både med FTP och hemsidan/VPS. |
Nej det verkar dött..
|
Inget fungerar här.
|
Tydligen något med strömmen:
City Network @citynetwork Vi har fått någon form av strömfel vid utbyte av UPS... Ström är åter. Mer information kommer. 5m City Network City Network @citynetwork Vi har precis haft en strömspik och allt ska vara på väg uppe igen. Vi ska informera mer om detta på http://cnstatus.com/ 11m City Network City Network @citynetwork Vi har en störning och tittar på vad problemet är. Mer info följer asap. |
Strömspikar vid underhåll av UPS:er tydligen.
14:06 Power is back and we are starting to restore functionality to a very large number of physical servers. We believe possibly as many as 1500 physical servers are affected by the outage. 13:48 We have been experiencing a general outage due to powerfailure during maintenance of one of the UPS |
Skönt att det finns platser som WN där man kan kolla upp detta snabbt. Skulle in på mailen men det funkar ännu inte :/
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson