![]() |
Vart kan jag hitta duktiga affiliates som kan sälja mina produkter?
Tja jag driver en webbutik i nuläget och undrar vart hittar jag duktiga affiliates som kan sälja mina produkter?
|
Tja, det mest uppenbara är väl att lägga till butiken i ett affiliatenätverk? Då borde du komma en bit på traven.
|
Vad för produkt? Vad för CPA?
|
Okej, vilket nätverk är bäst för mig tror ni?
Sida: www.MacDekaler.se Produkter är främst dekaler & fodral till Apple produkter. |
Känns lite som din leveranstid minskar konverteringsgraden kraftigt? Duktiga affiliates kommer att reagera på det.
Vad gör att just din sida är värd att marknadsföra gentemot andra sidor? |
Sen kommer nog ersättningen få många duktiga affiliates att tacka nej till att promota dina produkter. 5% av en 95 kr sticker är inte mycket att hänga upp i julgranen med.
|
Citat:
|
Det är normal leveranstid på dekalerna som vi säljer mest av och sen är vi nästan själva i Sverige med att sälja dekaler i så stort utbud som vi gör. Såklart så kommer inte ersättningen ligga på 5% utan någonstans runt 15 - 25%.
Som sagt tror jag folk väljer oss eftersom det är något "nytt" som relativt några säljer i Sverige. Vi är nyöppnade med potential då allt fler av får eller skaffar sig en Macbook och apple produkter. Vill även tillägga att medel ligger någonstans på 3 dekaler per beställning. Vi håller även på att ordna leveranstiden på de produkter med längre tid. butiken förbättras och utökas hela tiden.:) |
Vilka affiliatenätverk är att föredra då för en uppstart att testa på, med inte för stora månadskostnader men inte för lite annonsörer?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson