![]() |
Årets troligen största domänförsäljning både premium och fr 100kr
Idag kommer julafton en dag tidigare om man gillar domäner. ;)
Jag säljer av större delen av min domänportfölj för att satsa på ett fåtal premium projekt istället. Listan har allt från 100kr för en domän till premium domäner där ni får lägga bud. Som t.ex. tvtabla.se valutaomvandlare.se bar.se löpband.se/lopband.se (Vissa som har "bud" istället för pris behöver inte vara dyra bara att jag inte kunde sätta ett pris) För att göra det lättare för er så har jag försökt att kategorisera de flesta av domänerna. Som jobb (olika jobbtitlar), author (tänkte göra fan-sidor för författare), ekonomi, resor, bygg, mm. Jag reserverar mig för att ta bort en domän från försäljning eller ändra priset, det var tyvärr för många domäner så har inte haft tid att tänka igenom alla ännu, utan tänkte det var bäst att släppa och se om intresse finns. Eftersom jag släpper många domäner för 100kr/st. Så behöver du köpa flera domäner för att en affär ska bli av. Dvs för minst 500kr. Säljer som företag och köparen betalar ev överföringsavgifter, samt ev förnyelse (ifall domänen blivit deaktiverad, då vissa går ut snart). För .nu så tillkommer ca 2400kr i överföringskostnad, så jag gissar att de inte är intressanta, men de finns med ändå ifall det är någon ni varit intresserad av tidigare. När det gäller webbplatserna så ska jag ta fram mer data för dem, ville som sagt släppa denna lista nu så ni kan börja titta igenom den. https://docs.google.com/spreadsheet/...WhzZFZKMV93WkE Finns intresse så skicka PM. Bli inte oroliga om det dröjer med svar. Det är ju jul iaf. Dock skulle jag gärna få till några affärer innan nyår. |
Om du vill få till några affärer innan nyår så är det nog bäst att börja svara på PM ;-) Inte många bankdagar kvar ..
|
Fick en liten son på julafton, så har varit upptagen med annat ;-)
Men har fått några minuter över nu och börjar beta av PM. Så du har fått ett PM också. |
Tar gärna svar på mitt PM också :)
Gott nytt år! |
Nu har du fått svar också :)
Försöker finna med att beta av alla när jag får lite tid över. Gott nytt år. |
Hej igen
Jag satte inga priser på mina bästa premiumdomäner då jag inte visste vad jag ville sälja dem för. Men då jag fått bud på 500kr för domäner som jag betalat fyrsiffrigt för, så har jag uppdaterat listan nu med några "inga bud under 20.000". Det betyder inte att jag kommer sälja den för 20.000kr. Utan att inga bud under det beloppet kommer vara aktuella. Så vill ni verkligen ha någon av dem, så krävs tyvärr ett högre bud. Ber om ursäkt om jag spillt någons tid, men det är som sagt svårt att bestämma vad en domän är värd för en själv och det gäller för både köpare och säljare. Fortsätter att beta av PM och kommer börja skicka fakturor till de första köparna nu. Så vänta inte för länge med de domäner ni är intresserade av. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson