![]() |
Penguin 3
Någon som tankade? 2 av mina 3 betydelsefulla siter gick åt skogen, lite halvledsen nu. :D
|
En av mina hittar inte jag alls? ;) resten ser ut som har klarat sig hitt tills, har dock lärt mig, content, mer content och en del länkar har fått andra MFA sidor komma tillbaka nu igen.
ps/ Sidan som jag inte hittar råkade jag radera hela databasen med fel knapp-tryck. |
Har det kommit till svenska google också, annars skulle det ju komma inom närmsta dagarna.
Äntligen kanske man kan slippa massa skitsidor fastän jag också drabbas av att någon säkert tappar positioner, vilket inte är mer än rätt :) |
När skedde denna uppdatering?
|
24-48 timmar sedan om jag inte minns fel.
|
Hittade detta som anger 5:e oktober:
http://searchengineland.com/google-p...pdate-3-135527 Jag får se nästa veckan hur det har påverkat mig men jag tycker mig se tyvärr en markant inkomstminskning sedan 4:e till 5:e och framöver. |
Hej,
Jag ser inga skillnader beträffande mina sajter (varken de engelskspråkiga eller de svenskspråkiga), jämfört med en vecka sedan. Å andra sidan åkte vissa av dem (som sagt) på en ganska rejäl näsknäppa i april och det påverkar fortfarande positionerna beträffande vissa nyckelfraser i minst tre fall. |
Inte sett någon påverkan på egna sajter, vilket är skönt. Ser dock att många (thin-content) affiliate-sajter under bevakade sökord har åkt på rejält med stryk (från placering 1-3 till 40+). Vet dock inte om det är EMD-uppdateringen eller Penguin 3 som påverkat detta.
|
Har även PR ändras med detta?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson