![]() |
Facebookgrupp säljes - 100.000+ likes.
Säljer en Facebookgrupp med 100.000+ svenska likes.
Gruppen är nyligen inköpt av mig och det har aldrig postats någon reklam i den. Pris: Bud. |
Bjuder 10kr
|
Budet noterat.
|
bjuder 15kr
|
Jag bjuder 15 kronor och en liten Toblerone (20 kr om endast kontanter tillåts).
|
Ja
Citat:
Snälla någon ta bort denna pajas som moderator på WN någon..... TS : Har du nåt ungefärligtpris , startbud tex? lättare att ge ett bud då . Jag Vill gärna ha PM om vilken grupp det handlar om innan jag lägger budet. samt statistik på åldersgrup och könsfördelning tack. Sen vill jag passa på o fråga, som vi fått läsa har du fått massa grupper nedstängda sista tiden, hur vet man att denna grupp inte blir det? vore nog bra att specifiera upp lite mer info om det hela ? |
Citat:
Att sälja sidor på Facebook utan deras godkännande är förbjudet enligt avtal alla godkänt när man blev medlem. Om folk inklusive kewinxD och dig själv glömt detta kan jag citera från avtalet: "You will not transfer your account (including any Page or application you administer) to anyone without first getting our written permission." Källa: https://www.facebook.com/legal/terms Så när nästa tråd om att sälja sidor dyker upp utan bifogat godkännande från facebook förväntar jag mig att moderatorerna raderar tråden. |
Ja vettigt att införa detta i WN`s regler då så medlemmarna vet vad som gäller - inte rätt sätt att moderators "fjant budar" med godis i allafall .
Fast nosnaj : ska torrentsidor o dylikt också förbjudas att säljas då de är olagliga ? osv? |
Citat:
Dock i regler för köp&sälj står att man måste äga produkten som säljs, en sida på Facebook ägs av Facebook och kan således inte säljas på detta forum. Åtminstone inte utan godkännande av Facebook. |
Jag håller med knullis i allt. Antingen väljer de att förbjuda fb försäljning (vilket jag är för) eller så får det skötas seriöst oavsett fb alla villkor och regler.
Nosnaj: Jag tror nog de flesta är medvetna om fbs regler eftersom det har kommit på tal hur ofta som helst. Därför känns dina inlägg bara lite smått trista eftersom det nu i dagsläget är godkänt här på WN Bjuder 100 kr för att starta ett seriöst bud. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson