WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Enkelt, billigt, smidigt (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1055121)

dbbb 2012-09-25 21:06

Enkelt, billigt, smidigt

Hej,

Jag söker ett enkelt och billigt webbhotell, ska i princip bara jobba med enkal html filer samt adsense, behöver inget krångligare än så.

Snackade lite med one.com men där var jag tvungen att registrera alla mina domäner som jag har hos godaddy samt loopia hos dom för att jag ska kunna använda dessa domäner hos one.

Vill alltså endast kunna peka de domäner jag har till webbservern utan problem.

Det ska tilläggas att jag är rejäl nybörjare på detta och att lägga upp webbsidor vilket jag aldrig gjort förut, kan dock nog med html för att lägga upp de projekt jag vill testa.

Alla tips är mer än välkomna.

tackar,

D

Ciffan 2012-09-26 00:38

Manufrog.se 100 kr /år för minsta kontot borde väl vara tillräckligt och jag tror inte att du får något billigare från svenskt företag.

MusikMixen 2012-09-26 00:45

De flesta klagar på one.com, men jag är sjukt nöjd med de. Min ena joomla sida går betydligt snabbare och bättre på one än på citynetwork. Dessutom om du bara ska pilla med html sidor och kanske skapa ett fotoalbum så är one perfekt för det. Finns inbyggt hemsideprogram. Jag hade satsat på one.

johan1234 2012-09-26 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av MusikMixen (Inlägg 20451587)
De flesta klagar på one.com, men jag är sjukt nöjd med de. Min ena joomla sida går betydligt snabbare och bättre på one än på citynetwork. Dessutom om du bara ska pilla med html sidor och kanske skapa ett fotoalbum så är one perfekt för det. Finns inbyggt hemsideprogram. Jag hade satsat på one.