![]() |
Nytt bolag - nya möjligheter
Hej,
Jag söker 2-3 personer som vill vara med och starta ett nytt företag med mig. Jag söker personer som är mellan 20-25 och har kompetenser inom design + LAMP och gärna lite mer övergripande kunskaper om Internet. Eller rättare sagt, du bör älska Internet. Jag har tidigare startat och drivit ett antal företag men tycker det skulle vara roligt att dra igång något nytt tillsammans med personer som vill lära sig mer om att både driva företag och utvecklas som personer kommande 2-3 åren. Jag kommer starta upp några projekt för bland annat Trainee.in + allgamerinfo.com (som båda är hemliga men jag berättar mer vid ett möte) Jag kommer erbjuda optioner/aktier för de som är intresserade av att bidra med mer än bara tid. Självklart utgår lön för nedlagd tid och det finns inga element i uppdraget som är pro bono. Du skall ha dokumenterad erfarenhet och kunna uppvisa ett antal tidigare projekt (lyckade och/eller misslyckade). Alla anställningar är inledningsvis på timanställning. Tjänsterna finns i Stockholm men det krävs inte att du bor här. Du bör dock ha viljan att resa till Stockholm minst en gång i månaden för att diskutera projekten och utvecklingen. Maila mig gärna på [email protected] och berätta lite mer om dig själv. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson